ČEZ dočasně přerušuje provoz Zákaznických center a kontaktních míst
Dobrý den, v návaznosti na vládní nařízení jsme do odvolání přerušili provoz všech našich Zákaznických center a kontaktních míst. Uděláme vše pro to, abychom i v této složité situaci pro Vás zajistili co nejdostupnější zákaznický servis. Své požadavky můžete vyřídit on-line nebo na naší Zákaznické lince. Omlouváme se za komplikace, které jsme Vám tímto opatřením mohli způsobit, a děkujeme za pochopení. |
Vyřiďte požadavky on-line z bezpečí svého domova Potřebujete nahlásit samoodečet, změnit výši záloh, zaplatit vyúčtování nebo třeba změnit kontaktní údaje? Vše nejrychleji vyřešíte ve webové aplikaci ČEZ ON-LINE. JÍT DO ČEZ ON-LINE Své požadavky můžete zadat také na stránce www.cez.cz/pozadavky. |
Jsme pro Vás k dispozici na Zákaznické lince, denně od 7 do 20 hodin. |
800 810 820 |
Může se stát, že doba čekání bude kvůli zvýšenému počtu požadavků delší, než je obvyklé. Proto doporučujeme využít on-line zadání požadavku. |
Přeji, ať vše společně zvládneme ve zdraví a co největším klidu.
S přátelským pozdravem
Tomáš Kadlec generální ředitel ČEZ Prodej, a.s. |